Fars dag...

...ja, synd bara att man inte har någon att fira och visa uppskattning till. Istället har jag jobbat och sålt farsdag tårtor. Efter jobbet kom en super kille och hämtade mig och vi åkte upp till ishallen för att se Nynäs - Väsby. När jag kom upp låg Nynäs under med 0-3, men sen vände dom matchen i en grym andra period och matchen slutade 6-4.

När jag kom hem satte jag mig och skrev in mitt tal till svenskan på datorn, då insåg jag att jag har skrivit helt fel. Jag tröttnade och gick ner och åt varma mackor och kollade på ensam mamma söker istället. Jag vill ha en kille som oscar i ensam mamma söker. mumsfillibabba!


Nu är det tack och godnatt för min del! Puss!

Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0