who controls loves destiny, not me!

God eftermiddag folket!

Har haft en lugn och skön dag i skolan idag. Engelskan blev det kortspel, på matten gjorde jag mitt prov, får se imorgon om det gjorde något posetivt resultat på mitt betyg eller ej. Jag har i alla fall gjort ett försök! Spanskan blev det lite prat om betyg och sedan på fotot ramade jag in ett av mina foton och pratade betyg med Sivert. Fick inget betyg eftersom han var tvungen att prata med den andra fotoläraren för det brukar dom göra om det handlar om ett mvg som han uttryckte sig så det låter lovande. Skulle vara så grymt med ett mvg.

Nu har jag precis varit på Al porto och käkat middag med lilla Empa. Blev en parmapizza för min del. Riktigt god! Det som återstår på min to-do-list idag är att plugga lite ekonomi så det ska jag sätta igång med nu på en gång så jag får det överstökat!


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0