Trött och hungrig

Kunde inte somna förut så jag läste min nya Cosmopolitan och kollade på det nya 90210 avsnittet. Riktigt bra. Liam är vrålsnygg, dock lite osmart. Städade rummet lite och bäddade om så jag kommer hem till ett fräscht rum på lördag. Riktigt skönt eftersom jag kommer vara helt slut efter mina dagar på Landsort och måste verkligen plugga. Usch känner redan att jag kommer vara stressad, arg, grinig, trött och allt där till. Jag får helt enkelt hålla mig borta från människor tills stormen har lagt sig. Tycker ni inte att jag är väldigt positiv här i bloggen idag? Nej men förlåt ska bättra på mitt humör lite. 

Har iallafall fyllt i en blankett till skatteverket om jämkning nu så den ska bara skickas iväg och så får jag hålla tummarna om att jag inte behöver betala fullskatt. Vore ju riktigt skönt om inte en tredjedel av jobbet bara går till skit. Ska försöka hålla fingrarna i styr i sommar och lägga undan lite pengar på mitt sparkonto. Skulle vara så skönt att ha pengar sparade om man vill åka på en utlandsresa eller köpa någonting stort. Är ju sugen på att köpa en systemkamera så dit kanske en del av pengarna går. Ska fundera ordentligt först så jag inte ångrar mig direkt efteråt.

Juste, fick lön för inventeringen på Stadium. Dom hade dragit skatt på mig, Anna och Elin vad jag vet hittills och inte på Emily. Skitkonstigt. Någon som vet vad detta kan bero på?

Men men, nu är jag vrålhungrig så jag hoppas att vi snart åker och köper thaimat. Så himla sugen. Sen måste jag ta mig till affären och handla mat eftesom jag ska till Landsort och måste ha någonting att äta. Hörs senare kanske! :) Puss på er!


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0