Take a chance because you never know how absolutley perfect somthinge can turn-out to be

Godmorgon sötnosar!

Jag är hemma idag igen från skolan i hopp om att jag ska bli friskare och finna min röst. Hittade en litenliten del av den under natten så det känns skönt att det går åt rätt håll iallafall. Idag är även lillebror hemma för halsont. Hoppas det inte är jag som smittat honom. Mamma hade en glad överaskning till mig när jag vaknade, honung! Så nu sitter jag med mitt varma te och massvis med honung för att smörja min lilla hals. Vid lunchtid ska jag möta upp Emily och Leon för att traska hem till Emily och hämta min saker och laga lite lunch. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde åka till skolan för att hämta min ekonomibok. Får se hur jag gör med den saken. Kanske om Nicklas ger mig skjuss!


Min bästa vän Emily är en helt fantastisk människa som jag kan lita på till tusen. Hon finns alltid där för mig i svåra som lätta stunder och stöttar alltid. Första gången vi träffades vad när vi började sexårs och vi har gått i samma klass enda sedan dess. Vad tusan ska vi göra när vi tar studenten? Vägen tills idag har inte varit någon dans på rosor men jag vet att jag alltid kommer hålla denna tjejen nära mitt hjärta och aldrig släppa taget. Det är vi mot världen! Tack för att du finns!


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt det måste vara med tjejer som går att lita på! som inte backstabbar varandra, snackar strunt eller bara snor kompisars killar. finns det inte många av!

:)

2009-05-19 @ 10:29:41
Postat av: Therese Ö

Anonym: Hehe nej, världen är inte rik på sådanna tjejer. :P

2009-05-19 @ 10:40:29
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Emily

naaaw, vännen. du betyder så oerhört mycket för mig. Studenten?, äääh. Vi ska ju öppna mäkleri tillsammans, så mig blir du nog inte av med i första taget! ;) mohahaha. <3<3

2009-05-19 @ 17:02:48
URL: http://lifebyemily.devote.se
Postat av: Therese Ö

Emily: Haha ja justeja! Från sexårs till graven då! ;)lova mig en plats på edgars och ditt bröllop bara!

2009-05-19 @ 18:24:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0