Sjukling

Idag vaknade jag och kunde knappt ge ett ljud ifrån mig. Kan viska men inte prata normlat och eftersom jag ska jobba torsdag-söndag så underlättar det ju att jag kan prata med alla kunderna så idag blir jag hemma från skolan. Kom till cykeln men vände sedan igen. Nu lovar jag att vi kommer ha viktiga lektioner hela dagen bara för att jag är borta för en gångs skull. Men vad ska man göra. Missar jag något viktigt på ekonomin idag så får jag väl gå på lektionen imorgon med resten av klassen.

Så vad ska jag sysselsätta mig med idag?

Tror jag ska göra 2 kurser på internet som är bra att ha i restaurangbranchen. Undra om dom är roliga eller om jag bara kommer sitta här och längta till skolan eller någonting annat. Sen blir det väl någon film i sängen och städa upp lite här hemma och kanske packa till Landsort och kolla båtarna.

Ha en trevlig måndag iallafall!
♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Fanny

Naw, din stackare! Jag som höll tummarna att förkylningen skulle bli bättre sen i lördags :) Krya på dig nu!

2009-05-18 @ 10:59:14
Postat av: tessan

Fanny: Åh va söt du är. Tack så mycket! :)

2009-05-18 @ 14:40:23
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tettis! Ska du åka till landsort i helgen? =)

Jag och Hellan funtar också på det.

2009-05-18 @ 18:24:58
Postat av: Therese Ö

Anonym: Haha ja det ska jag. Ska jobba på invigningen av affären. Ska ut första båten på torsdag och åka hem sista båten på lördag. KOM UT! :D

2009-05-18 @ 18:40:56
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, mitt namn försvann förut..M en du kanske fattade att det var jag trots allt :P

Okej.. Jag kommer kanske på fredag i sån fall.. Vi får se :)

Vore kul att hänga lite på landsort!

2009-05-19 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0