Sex laxar i en plånbok

ÅH fytusan va jag är glad och lycklig just nu. Drog en chansning och ringde till Bianco och frågade om mina efterlängtade skor hade kommit in i butik igen och gissa vad dom svarade till min stora förvåning!? "Javisst, det har dom, och din storlek finns också" Så imorgon bär det av till Hainge för att hämta dessa efterlängtade dojjor. Åh. :) Sen gick jag in på Nordea för att kolla om lönen kommit in och mina andra inkomster och herrejävlar vilken lycka jag kände när jag såg mitt saldo, jag är rik! Tänk att pengar kan göra en så lycklig. Fint väder är det ju också och jag är inte allvarligt sjuk enligt virrpannan till doktor så idag är jag på ett strålande humör. Jag strålar ikapp med solen! Försök slå min dag sötnosar!



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Lisa

kul när det går bra för andra :D

2009-05-25 @ 18:05:06
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0