One tree hill - den bästa serien som skapats!

Såg nyss på sesongsavslutningen av One tree hill sesong 7 och tårarna rann genom hela, då menar jag hela avsnittet. Jag är helt förälskad i den serien och kan inte titta på ett avsnitt utan att fälla en tår och idag kunde dom bara inte sluta rinna. Att jag kan vara så känslosam och ha så lätt för att gråta, det är lite underligt. Undra vad som gör att vissa människor gråter lättare än andra. Det ska jag ta reda på.



Nu blir det en dusch och sedan ett avsnitt Gossipgirl innan jag somnar.

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Yvve

Haha, visst är hon.. lilla Kitty-Linda. Det där var precis efter att vi träffade dig vid skolans ingång när vi satt i bilen. Haha!



Åh fy sjutton. One tre hill, jag kan typ inte kolla på det.. jag bölar som bara den. Serien är precis så himla amerikansk som greys och oc var. Det slutar alltid dåligt och alltid sitter man och snorar och snyftar. Hu hu! Jag är iof då en som veerkligen är lättrörd ;)

Postat av: Yvve

Ps. Vilken enorm kommentar du fick!

Postat av: Anonym

Vart får du avsnitten ifrån :O

Med tanke på att du sett säsong 7? :)

2009-05-20 @ 17:05:22
Postat av: tessan

Anonym: Jag är lite busig... hihi

2009-05-20 @ 17:39:47
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha lag laddar också ner (a)

Men hittar inte säsong 7 :O

2009-05-21 @ 19:14:13
Postat av: tessan

anonym: Piratebay ;)

2009-05-23 @ 16:15:33
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0