I´m on my way somewhere new

Godmorgon folket!

Nu har jag varit vaken alldeles för länge utan att göra någonting och är väldigt uttråkad. Men en lördagsmorgon som denna vågar man ju inte ringa någon. För ovanlighetens skull så jobbar jag inte idag vilket är ganska så skönt faktiskt. Ikväll blir det festligheter om allt går som jag tänk mig. Jag är ju sjuk men struntar faktiskt i det just idag, jag lär ju få stå mitt kasst imorgon när jag ska kämpa mig upp till jobbet, fytusan! Jag är en person som vill ha allting planerat och klart, helst veckor innan. Men idag är ingenting planerat förutom att jag, Emily och Petra ska fixa oss och föra hos Emily i eftermiddag. Sen vill man till Freja men vi får se vad andra halvan bestående av killarna har för planer. Om jag får gissa så finns det ingen plan där heller, men det brukar sluta bra när man är med lite sköna människor så jag kommer ha en toppenkväll tror jag. Lite skeptisk nu eftersom allt är på op och jag inte har den blekaste om vad jag ska ha på mig. Nej nu ska jag prova kläder och ta en dusch! På återseende.

Tänkte visa lite bilder senare från min vistelse på Mallorca förra veckan. Det kanske är av intresse?

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Lisa

skit fina bilder (:

2009-05-16 @ 19:09:44
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0