I cannot wake up in the morning without you on my mind

Hej hallå gott folk!

Tillbaka till skolan efter en veckas semester, känns helt okej faktiskt! Nu är det bara att köra hårt fram tills sommarlovet. Idag har jag klippt mig och pluggat matte och ätit middag hemma hos Emily. Nationelltprov i matte imorgon, är så nervös och just nu känns det som om jag inte kan någonting. Men jag kanske får lite ordning på siffrorna och formlerna i mitt huvud under natten. Men kan ju i alla fall hoppas.


Nu tänkte jag slå mig ner framför gossipgirl och 90210 med mina jordnötter. Så fort jag kommer tillbaka till Sverige återgår jag till mitt onyttiga liv med chips och onyttigheter direkt. Inte bra. Men ska försöka komma igång med träningen nu, igen! Så jävla dålig på att sköta mig.  Jag behöver pepp och stöd!
 


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0