Hemma

Nu är jag hemma igen. Skulle egentligen komma hem ikväll men fick sluta tidigare så jag kunde åka hem och vila mig och bli frisk. Har blivit sjukare under dagarna på Landsort men det har varit riktigt kul att jobba. Invigningen i torsdags var en succé. På kvällen var det buffé plus pub premiär och hela än var samlade. Det var runt 70 pers så det var riktigt kul! Jag och Sofie blev placerade i pubben vilket var riktigt kul.

Nu ska jag vila, äta och ta mig ett varmt bad och sedan försöka orka läsa lite ekonomi.


Såhär glad var jag på invingningen av Saltboden.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då! det var glatt! :)

2009-05-23 @ 18:23:34
Postat av: s

your smile makes me weak

2009-05-23 @ 18:23:54
Postat av: tessan

Anonym; javisst! Skitkul hade jag.

S: Ojojoj, man tackar, kul att höra! :)

2009-05-23 @ 19:07:15
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: sophie

sötis :)

2009-05-23 @ 23:03:58
URL: http://sophijee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0