Helgen i korthet

Lördagen blev trevlig. Började med att en kråka hade skitit ner hela, och då menar jag verkligen hela min cykelsadel så jag fick dra mig upp mot Höjdgatan där det började fixas inför kvällen. Vi tände grillen och satte igång kvällen med en mysig middag och hamnade tillslut nere på Frejas. Där nere träffade man lite olika sköna människor och jag slockande i min egen säng vid kanske halv två. Imorse var det bara att kliva upp med ett dunkande huvud och gå och jobba med gårdagens smink och en mycket seg kropp. Kändes som om jag hade varit med i en militärövning under hela natten. Dagen på jobbet gick otroligt segt och det var lite folk. Tur att Jennifer kunde bjuda på några sköna miner och pigga upp mig. Skön tjej det där! Efter jobbet blev det Freja med lite släkt och jag smällde i mig en hel planka och mös runt med Favorit-Adam. Nu ikväll har jag och Petra kollat på några avsnitt oth, alltid lika bra och rörande hur många gånger man en sätt det.

Bilder från igår.



 











♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: j

hur vet du att det var en kråka?:O

2009-05-17 @ 22:39:51
Postat av: Therese Ö

J: Mamma såg den jäveln!

2009-05-17 @ 22:46:52
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: j

Therese Ö: då är din mamma en medbrottsling?:o

2009-05-17 @ 23:01:22
Postat av: Therese Ö

J: haha ja, hon kunde ju ha torkat bort den åt mig

2009-05-18 @ 09:34:03
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: B-H1

Egentligen den där bilden där Chris är med.

Killen i mitten tror han heter Albin va?



"Ah men kom igen då, slå mig någongång så att vi får det överstökat" (snyft snyft)

2009-05-18 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0