effektiv eftermiddag!

Nu känner jag mig så duktig. Jag jobbade stenhårt på min fotolektion, när jag kom hem lagade jag en god middag till familjen, tog hand om tvättstugan, städade övervåningen och rensade och plockade in mina nytvättade kläder. Så nu återstår det bara för mig att kocka mig en kopp te med honung eftersom jag fått så ont i halsen nu på eftermiddagen och krypa ner i sängen och köra igång min seriekväll. Blir One tree hill, 2 avsnitt Gossipgirl och 90210. Underbart!


Lite ögongodis så här på kvällen bjuder jag er på.
Zac Efron, en av världens snyggaste män.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Män"? Tillåt mig att skratta. Du menar väl pojke.

När ska han komma ut ur garderoben?

2009-05-13 @ 19:32:32
Postat av: sophie

Svar; Jag tror den är från h&m :D

2009-05-13 @ 22:06:48
URL: http://sophijee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0