Tjena kexet, står du där och smular?

Hallå där mina vänner!

Idag är jag på ett strålande bra humör. Våran redovisning gick superbra, enligt mig iallafall. Var så himla orolig innan men under redovisningen och efter så kände jag bara en stor lättnad av att vi hade lyckats. Alla andra i klassen var också superduktiga och Tommy och Lasse var imponerade. Dom trodde inte vi kunde göra så pass bra ifrån oss med våra kunskaper inom marknadsföring. Vi har ju trotts allt inte hållt på med det så länge.

Kom nyss hem från Ösmo och solningen, nu ska jag ta mig en dusch och sminka mig lite innan jag käkar och senare drar vidare upp till ishallen tillsammans med Lisa.

♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0