Sportlovet är slut

Ja nu är det skola som gäller igen och det är bara att bita ihop några veckor till fram till nästa lov, Påsklovet. Skolan gick bra och lektionerna var lugna och sköna. Efter skolan har jag inte gjort någonting, kollat på ett avsnitt oc och ätit är det jag har åstakommit. Snart kommer Kristoffer hit så jag får väl se vad vi kan tänkas hitta på för skojj. Mår illa så det blir nog inget speciellt skulle jag tro. Ha en härlig måndagskväll.

Jag är sugen på en runda i storstaden imorgon, vi får se hur jag gör!



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se dagens uniform! :)

2009-03-02 @ 18:32:18
Postat av: Therese Ö

Ska försöka bli bättre på det (:

2009-03-02 @ 21:09:12
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0