Söndag

Hej alla glada!


Idag har jag jobbat tillsammans med Kajsapluttskutt hela dagen, det gick strålande måste jag säga. Men vi undrar en sak, är det invasion av engelsktalande människor i Nynäshamn idag? Varannan som har kommit in har talat engelska så nu talar jag nästan detta språk flytande.




Jag och Kajsa på Halloween 2008

Nu har jag fixat lite med Lisas blogg men jag lackar för den blir aldrig bra, det är en ruta som vägrar att byta färg.  Sen väntar jag på mat också, blir soppa idag eftersom alla i min familj är lata och inte orkar laga någon riktig mat. Sen ikväll blir det väl tv-tittande för min del, får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Taack ;D Ha en trevlig kväll!

2009-03-15 @ 18:27:09
URL: http://slingslang.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så hemskt mycket, det värmer :)

2009-03-15 @ 19:11:59
URL: http://jagetuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, den blev helt okej, men jag måste lära migsnart :O det här håller inte :D

2009-03-15 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0