Rolig skoldag!

Idag hade vi riktigt roligt i skolan, blev uppdelade i lag och körde trekamp typ. Först var det en frågesport om våra lärare, som mitt lag vann. Efter det skulle man tävla om vilket lag som kom först till bowling hallen, mitt lag vann igen... Sen var det bowling som stod på tapeten, där skulle vi vunnit om inte jag och miss Madelene var så usla. (A) Men vi var nästa en seger även där. Efter skolan så bestämde Emelie och jag oss för att baka så vi åkte och handlade och hämtade upp Emily. Bakade och fikade lite hos Emelie. På vägen hem mötte jag Filip som följde med hem till mig och hängde lite och snackade skit. Skönt att umgås med den människan, en av världens bästa. (:

Fördjupningsveckan är över vilket är skönt. Denna gången har veckan varit lite sådär rolig men det känns som om vi fått en skönare sammanhållning i klassen och närmare relation med varandra, vilket är u n d e r b a r t !

Nu ska jag äta räkor med la familia! Kramar.


Mitt grymma lag!



 

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, ni hade bara tur :@ :D

2009-03-20 @ 20:55:17
URL: http://lisalindquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lisa: Haha tur? När man pratar om min klass finns det ingenting som heter "tur", det enda som finns är skicklighet!;)

2009-03-20 @ 22:10:28
Postat av: johanssn

Tack Therese :D du är inte så pjåkig du heller!

2009-03-21 @ 00:15:12
Postat av: Anonym

johanssn: Tur att jag duger jag också (:

2009-03-21 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0