Onsdag

Det blev en kort skoldag idag eftersom att spanskan var inställd och jag hade bestämt mig för att strunta i fotolektionen idag för att istället plugga svenska Just nu sitter jag med nya H&M tidningen i högsta hugg och dregglar över deras snygga vår/sommar kollektion. H&M har verkligen lyckats och har gjort ett stort lyft senaste året. Deras skor är fantastiska, vilka priser och vilka modeller! Ska strax fortsätta skriva på mitt svenska arbete och försöka få det klart idag så jag kan renskriva på datorn imorgon i lugn och ro. Senare ikväll blir det hockey med Nicklas och förhoppningsvis Alex. Ska bli kul att se eftersom att nu är det mer allvar och mer som står på spel.

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0