Melodifestivalen 2009

Ja, vad ska jag säga. Evigt tacksam för att "Snälla, snälla" inte vann, men en opera låt? Njaa, Måns var nog min stora favorit! Men vad spelar det egentligen för roll vem eller vilka vi skickar vi får ju ändå inga röster i den stora tävlingen.

Ja, nu ska jag hänga min tvätt som troligtvis redan är torr där den ligger inne i tvättmaskinen, glömde bort att jag trättat en maskin. Efter det blir det nog sängen och ett oc avsnitt och sedan falla in i skönhetssömnen för att vakna upp som en ny människa imorgon och knalla till jobbet.




Med denna låten säger jag puss och godnatt!


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-15 @ 12:23:59
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: catarina

hej snyggo!

kolla in min blogg, hittade lite "nya" fotton på oss ;)

2009-03-15 @ 12:24:27
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0