Lördag

Idag vaknade jag upp med blandade känslor snurrande i huvudet. Lider av en fruktansvärd huvudverk så jag ska strax ta ett piller och dränka mig i duschen. Senare ska jag ut med Lisa och gå en sväng i sällskap av hennes hundar, kan bli trevligt! Sen ska jag även förbi och spana in Emily och Edgars nya lya och se när dom förvandlar ett råttbo(?) till en lyxsvit. Jag tror att det kommer bli riktigt snyggt och stilrent när Emily har fått inreda, hon kan sin grej den där tjejen.


Jag ska även göra lite andra nödvändiga saker idag så som att hämta kläder, städa mitt rum och kanske hjälpa till att tvätta lite, vilket aldrig händer. Juste Nicklas och mamma köpte en övningskörningsskyllt till mig idag, tror dom är trötta på att köra runt mig överallt vid det här laget. Det är nog dags att jag börjar med min övningskörning nu!


Bild från gotland i somras.
♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: kalle kula

skönt att du (äntligen?) har gjort dig av med den där osmakliga mongo till kille du hade.

Spot on !!

2009-03-14 @ 12:53:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4
Postat av: Linn

såg dig i glasögon igår för första gången och ville bara säga att du var jätte fin i dom!

Puss

2009-03-14 @ 15:32:31
URL: http://misshandgranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0