I ain't wastin' no more time

Ja idag är det då min 18årsdag. Jag är på strålande humör förutom att jag är en aning ledsen för att jag tappat mitt busskort och gymkort. Det är det ända som har gått fel idag. Jag tog en skön promenad ner till centrum i solen och mötte upp mamma, gjorde några ärenden på banken och hämtade mina tårtor från jobbet. Har inte tagit upp dom och kollat ännu men jag slår vad om att dom är grymt snygga och goda! Min chef han kan han. Visar lite bilder från ikväll senare och självklart bilder på tårtorna. Mina gäster kommer vid 18 så jag ska väl börja hjälpa till där nere nu.


Massor av kramar från mig.



 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad härligt och äntligen bli 18!

Hoppas att du får en fin födelsedag. Grattis Grattis :)

2009-03-31 @ 16:35:31
URL: http://jagetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0