Farbror doktorn

Ja då var jag hemma från skola och sjukhus. På  sjukhuset gick det väl sådär, doktorn var kass på svenska så det var väldigt svårt för både mig och mamma att förstå vad han sa och han hittade inget fel som han kunde fastställa. Han misstänkte att segelklaffarna i hjärtat stog mot hjärtväggarna eller vad han sa men han skickade oss vidare till Södertälje sjukhus så nu är det vara att invänta att bli kallade dit och åka och göra ett mer avanserat ekg-test än vad jag fick göra idag. Efter sjukhuset var man sådär lagom mörbultad med en knäckt rygg och inte klokare om vad mitt hjärta lever för liv där inne.

Nu sitter jag och jobbar lite på mitt engelska tal och ska snart lägga mig till rätta i sängen och slå på ett avsnitt av oc innan jag ska iväg och träna. Ikväll blir det lugnt och imorgon ska jag till Båtmässan, Emily och Edgar hade fribiljetter så dom var snälla och bjöd med mig, tack!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Gillen

Känns som att det fattas en del av Doktor Historian!!??

2009-03-06 @ 16:15:35
Postat av: Therese Ö

Gillen: Jag valde att köra på en censurerade versionen... ;)

2009-03-06 @ 17:12:06
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0