Du behöver inte vara perfekt!

God kväll! (: Visst har det varit en underbar dag idag med strålande sol och värme. I skolan tittade vi som sagt på När mörkret faller som var grym! Den var dock väldigt hemsk men riktigt bra. Värd att se. Efter det hade vi lunch så få tog vi tjejer oss en sväng runt fina ringvägen med godis som tilltugg. Väl tillbaka i skolan så var det dags för diskution och skrivuppgift om filmen. Gick åt helskotta för mig. Efter skolan har jag inte gjort mycket nytta. Varit och solat en sväng, höll på att bränna rumpan av mig btw. Kändes som att ligga på brinnande kol. Nu ska jag ta mig en dusch och städa upp lite i mitt rum. Jag fattar inte att det kan bli så stökigt över en dag, otroligt! Ska även skriva klart min ansökan om förlängt underhållsbidrag till Försäkringskassan och försöka hitta någon bild till min födelsedagstårta.


Balen i nian, Emily, Petra, Jag & Michelle.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: ebbba

snyggt att klänningen blåser i vinden :D

2009-03-19 @ 11:53:09
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0