Hittade lite bilder på Petras dator.


Idolfinalen 2008



2005 jag och petra



8an på viaskolan


Fjanterier på viaskolan


Vi fixade Catta till hennes bal.


Jag och Emily i början av 8an


Jag och Catta i Haninge centrum


Jag och Camilla på pokerkväll i nian


Fest hemma hos Ljung i ettan




Porthus på Sofies 18 årsfest.


Fest hos Edis 2007


Nyår 06/07


Glada på avslutningen i nian.


Viaskolans show 2007


Viaskolans show 2007


Viaskolans show 2007


Bengan, viashowen 2007

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Yvve

Haha eller hur. No more food! Phu, dags att glömma beach 09. Vad är det?



Gud vilka roliga kort! Jag känner knappt igen dig på kortet på dig och Emily i början av åttan. Och har du haft brunt hår? Snyggo. Fast varför gör vi alla det, när vi bara vill bli blonda sen igen? Haha!

Postat av: Yvve

Vad är grejen med mig och kommentarer till dig? ;)

2009-06-04 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0