Sveriges Nationaldag och Nynäshamns gymnasiums student!

Godmorgon!

Solen lyser idag vilket alla vi i nynäshamn hade hoppats på eftersom treorna springer ut idag och tar stufuckingdenten! Idag lever Nynäshamn! Jag kommer tyvärr missa utspringet och se alla glada treor och få krama om dom eftersom jag jobbar. Men som tur är ligger mitt jobb i centrum så jag borde få en skymt av studentflaken. Vid halv två måste jag kila från jobbet för att åka till bästaste Johan och fira honom. Jag är så nervös så jag sprängs snart. Lisa sa att det kommer 85 gäster och jag känner nog fem av dom. Omg. Det är bara att klistra på leendet och se trevlig ut. Nu måste jag fortsätta med lockningen av håret så ja¨g inte kommer försent! Ha en underbar dag, speciellt alla studenter!

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0