Skolavslutning

Hej! Jag kom precis hem från min lillebrors och min gamla skolas skolavslutning. Lite nostalgi såhär på torsdagsmorgonen. Det var väldigt trevligt att se alla glada nior som nu tar ett steg närmare gymnasiet och så blödig som jag är så stod jag självklart och grät. Hörde inte så mycket av varken sångare eller talare eftersom ljudet var rätt kasst men det var mysigt.

Efter avslutningen så tog jag mig ner till centrum för att handla lite saker och hämta min ringar jag glömt på jobbet. Tog en sväng förbi mamma och kollade på lite kläder och nu är jag hemma igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen men jag är rätt trött så det blir kanske en tråkig men skön dag i sängen. Ska försöka börja packa lite också inför mina fyra veckor på Landsort. Hörs senare iallafall!


Bild från när jag själv gick ut nian

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0