Don't pay him any attention

Hej hopp!

Nu är jag på mycket bättre humör! Det är såhär jag vill se mig själv och antagligen så ni också vill se mig. Nu ikväll har jag och Emily varit på min gamla skolas årliga musikshow. Ja vad ska jag säga om detta året? Den var inte den bästa direkt. Många solister som inte borde stå där dom stod tyvärr men självklart fanns det guldkorn. Min favorit var såklart Sofie. Hon sjöng helt fantastiskt och gav mig gåshud och ett blött öga. Imorgon ska jag dit igen med Petra eftersom planen var att jag skulle gå imorgon. Men det kan bli kul att se igen och då ska jag filma och kanske lägga ut här på bloggen om jag får tillåtelse av sångaren. Bilder blir det iallafall om man får till någon bra.


Linne - Lindex
Cardigan - H&M
Jeans - Replay
Väska - DKNY


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack vännen! Blir jätteglad :)

2009-06-04 @ 15:00:22
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0