11 juni

Som jag sa förut så hamnade jag i sängen och somnade. Kollade på Yrrol men somnade i mitten av filmen. Så himla skönt att somna såhär mitt på dagen och halvsova i någon timme. Jag älskar det! Hur som helst så drog jag mig upp ur sängen vid fyra och gick och handlade. Har nyss lagat och ätit mat, blev fläskfilé, hasselbackspotatis med sallad och sås. Nu får vi se vad som händer, kanske bär ner lite tvätt och tvättar, verkar ju jävligt tråkigt men man måste väl hjälpa till lite hemma antar jag. Kramar.



"you have to decide whats most important to you,
keeping your pride and get nothing our taking a
risk and maybe having everything"




 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Terror, rätt söt endå ;)

2009-06-11 @ 23:08:45
Postat av: tessan

haha tack anonym!(:

2009-06-12 @ 10:56:54
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0