♥ 19 januari

Dålig uppdatering som vanlig i denna blogg nuförtiden. I helgen har jag jobbat, firat anna med en helkul fest med dans, skratt och galna upptåg. Tack alla för en trevlig kväll! Igår(söndag) så tog jag det lugnt hela dagen, låg i sängen och mös långt in på dagen och sen blev det en frukost på jobbet och sen hem till mig och somna i sängen igen, sen middag, film och sova igen. Trots allt mitt sovande är jag ändå riktigt trött, why? Min rygg har kraschat ihop också, och jag har träningsverk i benen sen mitt marton i klackskor. Men jag ska inte klaga, det finns ju folk som har det värre.

Idag ska jag plugga, har redovisning imorgon och jag har inte börjat, bra tessan! Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och få saker och ting gjorda. Om 6 dagar åker jag iallafall iväg. Det är med blandade känslor jag lämnar kalla Sverige för att spendera en vecka på Teneriffa.

Lite bilder från i lördags. Bilderna är tagna med Elins kamera.




♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0