♥ Take a chance because you never know how absolutey perfect somthinge can turn-out to be

Idag har min dag varit riktigt bra. Den nya idrottsläraren Robert var riktigt duktig på att hålla i lektionen och jag känner på mig att det här kommer bli en jobbig men väldigt rolig termin på idrotten. Han verkar skön och ha koll på allting, känns skönt att inte få någon orutinerad random lärare. Efter skolan umgicks jag med Petra och sen bjöd jag henne och min familj på middag. Maten blev gudomlig om jag får säga det själv. Marinerad kycklingfilé, klyftpotatis, sallad och Lomanders beasås. Nu hade jag hoppats på att få besök men så blir nog inte fallet, fick nog dissen eller liknande så jag kryper nog ner i sängen och slår på en film. Sleep tight!


♥ Therese Ö



 


Kommentarer
Postat av: Tobias ....

Mer bilder miss :D

2009-01-16 @ 15:44:38
Postat av: Anonym

VERKLIGEN DÅLIG UPPD.

2009-01-18 @ 19:49:18
Postat av: Petra

det har du rätt i, maten smakade perfekt!

och nej du blev inte dissad för jag såg att du inte sov hemma inatt! ;)

2009-01-18 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0