januari börjar året

Godmorgon. Snart ska jag iväg till stan med min trogna vän desse. Vi ska käka(förvånade), kolla på bio och i lite affärer. Sen blir det nog en mysig hemma kväll med lite massage. Jag ser fram emot en mysig dag!

Helgen: I lördags var det jobb och sen middag hemma hos baggarna. och igår jobbade jag som vanligt och det var en lugn dag, tills vid 2 då alla nynäshamnare tydligen var sugna på fika, det blev kaosartat och jag och Jennifer kom hem en aning senare än vanligt. Sen spenderade jag kvällen hos en vän med film och mys.  

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Folk måste börja fika tidigare på dagen! :D

2009-01-13 @ 17:30:17
Postat av: tessan

Jennifer: Ja verkligen! haha (:

2009-01-13 @ 18:13:25
URL: thttp://tessanostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0