♥ hit me with your best shot

Kom nyss ut ur en varm och uppfriskande dusch och snart ska jag äta en av dom godaste måltiderna jag vet, Västerbottenpaj med kräftröra till. Åh så gott det ska bli. Sen ska jag dra iväg till en vän och antagligen kolla på något bra på tvn och bara umgås. Sen dag i skolan idag, 17.20 det är inte så snällt av schemaläggaren men han har kompenserat mig väldigt bra genom att ge mig ett toppenschema i övrigt. Nu är det inte många dagar kvar tills jag sitter där på flygplanet påväg bort från Sverige, svårt att packa eftersom jag alltid tar med mig för mycket så jag har fått en utmaning som går ut på att jag får ett begränsat utrymme i en resväska. Hur ska jag klara detta? Bara skorna tar ju en himlas plats.



Nej nu är det middag som gäller, får se om jag kan stå upp efter jag fyllt bagen till bredden. PS. jag är sjukt sugen på att rida med ridteamet! Bara en hint sådär.

Peace out!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: P

vi får försöka gåra ngt åt det då! ;)

2009-01-24 @ 00:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0