♥ flyga flygplan

Gårdagen blev som förväntat väldigt trevlig. Så jag tackar alla inblandade. Idag har jag varit i Stockholm med systarna Ödmark och shoppat och ätit gott på CoffeehouseByGeorge. Jag hittade en hel del snygga kläder. Har tyvärr ingen kamera så jag kan visa er mina fynd men jag köpte en assnygg kortskinnjacka, jeansleggings, 2 t-shirt med tryck, mintgrön topp, turkostlinne med glitter och en svart mysig kofta. direkt när jag kom hem gick jag hem till K för att säga hejdå eftersom jag åker bort i en vecka imorgon bitti klockan sex. Nu har jag precis packat och duschat så det är väl dags för att försöka sova för imorgon ska jag göra något roligt, flyga flygplan och äta flygplansmat.

Sakna mig inte för mycket nu när jag är på Teneriffa. Ha det underbart här hemma!


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: ebbalito

haha, dolleparton längtar efter flygplansmaten :D unge ! :D

2009-01-26 @ 18:14:28
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0