♥ 9/1 2009

Dålig uppdatering tycker folk och jag kan verkligen hålla med. Men jag har inte så mycket roligt att delge er just nu. Livet rullar på som vanligt och det är inte så intressant med skolan och jobbet. Nu ska jag dra mig iväg till skolan för att ha min första företagsekonomilektion 2009, jag och alla andra lär ju vara en aning ringrostiga efter jullovet, om ingen har pluggat på lovet? Vilket jag tvivlar starkt på. Sen hoppas jag att mina glasögon kan vara färdiga idag och så kanske jag ska ta tag i min kamera som fortfarade ligger deckad efter nyårsnatten. I kväll blir det nog bara att ta det lugnt framför tvn/film med trevligt sällskap. Vi hörs!


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0