Torsdags kväll

Jaha då var jag äntligen(!) klar med mina läxor. Jag är faktiskt ganska nöjd också. Jag fick ett ryck tidigare ikväll och bestämde mig för att följa med familjen på Viakvällen vilket lillebror verkligen uppskattade så det kändes kul. Träffade lite gamla lärare och Filip och pratade lite och så. Jag är nöjd med min insatts i mitt liv idag! Nu har jag huggt in på nudlarna och ska nog kolla på oc eller fördriva mer tid vid datorn.

Imorgon bär det av till Älvsjömässan med klassen och Lasse för att gå på UF-mässan. Ska bli intressant och kul faktiskt. Man kanske får någon idé till projekt arbetet i trean. Skön avslutning med klassen sista dagen innan lovet. Min klass är den bästa och snyggaste, utan tvekan! :) Jag trivs så jävla bra med er!!!



Therese Ö

Kommentarer
Postat av: annsi

jag med,verkligen! vi är seriöst den bästa klass ngnsin :D <3

2009-02-21 @ 13:28:05
Postat av: Therese Ö

annsi: Ja utan tvekan! (:

2009-02-21 @ 17:11:05
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0