♥ Tisdag 3 februari

Tisdag, dagen då jag slutar 11.35 i skolan. Så himla skönt. Idag ska jag försöka röjja upp i mitt liv och mitt rum och få saker och ting ur världen. Städning, lunch och studier står på mitt schema idag så jag kommer vara en busy women today. Ska väl sätta igång nu så fort som möjligt innan jag är helt fast i datavärlden.

Juste ja, ny provisorisk design, väldigt simpel och tråkig men jag får ragga upp något photoshop proffs eller visa mina egna talanger i paint. Det återstår att se.

Grattis till David som fyller 23 år idag! (:



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det räcker med grov talang i paint ;)

2009-02-04 @ 03:23:45
Postat av: tessan

Anonym: Ja jag får nog nöja mig med det (:

2009-02-04 @ 10:21:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0