Lördag

Idag när jag vaknade så mådde jag så sjukt dåligt att jag trodde att jag hade gått och blivit magsjuk. Satt i badrummet med huvudet i toaletten och kallsvettades och trodde jag skulle spy och inte kunna jobba. Men jag tog mig i kragen och gick(!) till jobbet, det tog sin tid men jag kom tillslut fram och började jobba. Illamåendet försvann mer och mer ju länge dagen gick och nu mår jag toppen igen. Dagen på jobbet var rolig och det var mycket folk men nu är jag helt slut i kropp och huvud så ikväll blir det en mysig hemmakväll. Kanske kollar på Melodifestivalen och kanske på High school musical 3 om den hinner komma hem.


Zac Efron spelar Troy i High school musical. Så jävla het!


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0