♥ Hemkommen

Så då var jag back in Sweden igen. Känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig. Jag har haft en bra semester men jag har inte gjort så mycket, mest längtat hem till mina nära och kära. Halvbra väder men bättre än i Sverige så jag ska inte klaga. Nu när man är hemma igen så är det bara att sätta igång med pluggandet på en gång, idag blir det företagsekonomi för min del. Sen ikväll blir det kalas för min låssaspappa som fyller 38 år. Grattis! Nu ska jag sätta igång min hjärna på helspinn och dyka ner i skolböckerna.

Sen vill jag hälsa min iÄ ett stort grattis i efterskott! (: Puss på dig!


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: iÄ

man tackar! :D

2009-02-02 @ 16:42:46
Postat av: tessan

iÄ: Varsågod lillen! (:

2009-02-02 @ 18:23:18
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow! Ny design också, I like!

2009-02-02 @ 22:36:24
Postat av: tessan

Anonym: Yes, en provisorisk design. (: Förnya mig lite.

2009-02-03 @ 12:20:18
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0