Gymmad och klar

Kom precis ut ur en varm och uppfriskande dusch. Gymmet gick bra och just nu känns det som om jag kommer få träningsverk i benen imorgon så jag är nöjd med min insatts. Rätt mycket folk ikväll och bland alla människor hittade vi Fredrik som blev våran hang-around och även våran skjuss hem. Den tackar vi för! Väl hemma så slog vi oss ner framför "Den rätta för Rosing" som var väldigt underhållande och värt att se. Till det åt vi lite frukt, drack blogapelsinjuice och solrosfrön.  Nu sitter jag och smuttar på en smoothie som mamma varit så gullig och gjort till mig och snart ska jag väl inta sängen för lite skönhetssömn så jag orkar mer jobbet imorgon.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Sajler

Vilket gym kör du på?

2009-02-24 @ 22:06:14
Postat av: Therese Ö

Sajler: I gymmet i Nynäshamns gymnasium.

2009-02-24 @ 22:12:03
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0