Fredag

Idag tog jag 11 tåget in till stan där jag mötte upp Sofia och Helene för att ta en lunch/fika på ett mysigt fik. Där satt vi i några timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan kom även Nina och gjorde oss sällskap. Så himla mysigt att träffa Landsortstjejerna igen, det var verkligen på tiden! Sen tog jag tåget till Farsta där Kristoffer hämtade upp mig så åkte vi hem.

Nu har jag precis varit på middag hos mormor i hennes fina och mysiga lägenhet. Jag vill ha! Snart(tror jag) ska jag hem till Emily och sällskapa henne när hon är barnvakt till sin söta bror Leon. Ha en rolig kväll, puss!

Fia och Helene i somras.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myspys på hög nivå :D:D

2009-02-28 @ 15:17:15
Postat av: Anonym

hon med solbrillorna liknar lindsey lohan :P

2009-03-05 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0