Fet-tisdagen

God eftermiddag kära människor!
Idag är det ju semeldagen och det betyder att jag jobbat extra på jobbet. Vi har sålt en hejdundrandes massa semlor och själv gjorde jag en specialare utan mandelmassa och fyllde istället min semla med vanlijkräm. Mums! Tur att jag ska upp till gymmet efter maten med Petra och få mitt samvete renat och kroppen slutkörd. Det var mer än en vecka sedan sist jag tränade så det är verkligen på tiden att jag åker upp och lyfter lite skrot så man kan få drömkroppen till stranden.

Imorgon blir det jobb igen för min del eftersom en tjej är sjuk och jag är så snäll och ställer upp. Men jag tycker ju det är kul att jobba och sedan är det ju extra kul att få lönen den sjugofemte mars.



Nej nu kallar maten, ses kanske senare ikväll! S k ö t  o m  e r !

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Bea

Fin du är :D

2009-02-26 @ 00:14:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Therese Ö

Bea: Nej men tack så mycket! :)

2009-02-26 @ 09:57:54
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0