♥ festlig fredagskväll

Hann inte skriva någonting om min fyllspäckade dag igår men här kommer en liten resumé. Dagen började med att vi åkte långfärdsskridskor på idrotten, vilket faktiskt var riktigt roligt. Sedan var det några lektioner innan jag slutade för dagen. Efter skolan tränade jag och Petra. Vilket var pinsamt från en början men som blev riktigt kul och givande efter ett tag. På grund av våra amatörkunskaper så fick vi lite välbehövd hjälp. Efter gymmet bjöd Petra på middag, sen kollade vi på "Sveriges värsta bilförare" och fick oss några goda skratt. Senare kom Kristoffer över och sussade här.


Fredag den 13 februari idag då, har väl inte hänt mig något olycksdrabbat ännu, men dagen är ju inte slut ännu. Efter skolan tog jag och Emily en lunch på Konditoriet och uträttade lite ärenden. Jag köpte bland annat en liten svart kuvertväska.


Nu ska jag sätta mig och läsa lite och kolla på oc. Sen välja kläder inför kvällen och fixa mig för ikväll ska vi fira den nyblivna 18åringen Ebba! Ser fram emot en trevlig kväll men inte min tidiga morgondag på jobbet. Kul att jobba igen för det var ett tag sedan men jobbigt att gå upp tidigt efter en festkväll.

Kristoffer lyckades laga min kamera med våld så jag är lycklig!
Nu blir det mer bilder i bloggen igen för den som vill se.


 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Petra

nice med kameran! att inte dom på expert såg att det gick att använda våld :P

2009-02-13 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0