♥ Endast en vecka till sportlov!

Ojojoj, du är man helt slut i armarna, har gjort min insatts i hallrenoveringen. Hela familjen fick hjälpa till för att få tillbaka hatthyllan på sin ursprungliga plats och det tog sin tid och var näst intill omöjligt tills jag kom med den brighta idén om att vi skulle använda oss utav vattenpasset eftersom hyllan troligen satt rakt förra gången och vipps så var det på plats igen. Inget överrös med komplimanger nu...

Idag har det varit högskoledag i skolan så vi har haft det slappt på alla lektionerna. Efter skolan tränade jag och Petra men jag hade knappt någon ork och var svinhungrig men vi tog oss igenom övningarna bra ändå trots våra tillstånd. Har äntligen blivit klar med svenska boken. Lite tråkigt att den är slut eftersom den var så bra men skönt att vara klar i tid. Imorgon ska jag skriva en essä(vad är det!?), jag är tom i huvudet på ideér så jag vette snus hur det ska gå för min del imorgon. Nu ska jag läsa lite om vampyrer, p e a c e  o u t !

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: ebba.

sv: jo det är klart de är :D jag låna hans crib wiihooow

2009-02-16 @ 21:59:39
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: tessan

ebba: hihi dåååålig kåk dom har asså :P

2009-02-16 @ 23:01:32
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0