Biomys

Godmorgon!
Det blev bio för mig och Kristoffer igår, vi åkte in till stan och åt i kungshallen och kollade på Bröllops duellen. Filmen var riktigt jäkla bra enligt mig, fast en riktig tjejfilm tror jag. Filmen handlar om två tjejer som har varit bästa vänner i 20 år och alltid drömt och den stora dagen då dom ska gifta sig och vara varandras brudtärnor. När båda deras män friar så går dom och bokar tid på stadens finaste ställe, Plaza. Det blir fel i bokningen och bröllopen kommer äga rum samma tid, samma plats och samma datum. Ingen av dom tänker ge sig så det blir krig. Två sjukt bra skådisar enligt mig som spelar huvudrollerna i denna filmen och det är Kate Hudson och Anne Hathaway. Gå och se denna film för annars missar ni något!



Nu ska jag snart gå iväg med Petra till gymmet och sedan vidare till stallet där jag ska fota henne och hennes häst till mitt fotoarbete. Synd bara att jag får dras med min särkamera då min låssaspappas åkte bort med sin superkamera som jag skulle låna. Men men, det får gå endå. Ses senare! :)

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: den söta på d

du glömde säga att du träffa mig

2009-02-26 @ 12:49:58
URL: http://skorp.blogg.se/
Postat av: Therese Ö

Den söta på d: JA juste ja, sorry. Du vill ha lite publucitet i min blogg, jag förstår dig!

2009-02-26 @ 16:03:27
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0