Sofis mode

Hej hopp alla glada människor.

Jag är rätt trött såhär på fredags eftermiddagen så jag har fastnat här vid datorn och tänker inte göra en enda kraftansträngning förens jag drar till jobbet imorgonbitti. Ska bara vara hemma och ta det lugnt, läsa ett kapitel om marknadsföring, surfa runt på bloggar och kolla på kläder på internet. På onsdag drar jag till stan för lite shopping hade jag tänk mig.

Jo föresten! Jag och Emily anmälde oss båda två till en tävling häromdagen där man kunde vinna inbjudningar till Sofis modes läsarkväll på Strandbryggan inne i stan. Och vet ni, båda vann och får ta med oss varsin kompis. Så Anna och Madde ska följa med. Blir en riktig tjejkväll i stan på torsdag med bubbel, goodiebags, modevisning och mingel. En toppenstart på mitt och Emilys projektarbete. Bra sätt att få insperation på.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: BEa

vad är det ni ska göra på projektarbetet?

2009-08-21 @ 16:54:35
URL: http://beeaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0