25 augusti

Hej hopp! Nu är jag hemkommen och nyduschad. Skolan gick bra och dagen kändes inte så jobbig trots att den var lång. Men det kommer väl ju längre in på terminen vi kommer. Efter skolan har jag spenderat min tid hemma hos emily med syskonen Ödmark. Alla tre faktiskt! Lagade supergod mat och vaniljglass och varma hallon till efterrätt. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Lär nog fastna framför den här burken ett tag. Ska dock försöka komma i säng i tid idag eftersom jag inte fick mycket sömn inatt. Imorgon blir det shopping som varit bestämd sedan långt tillbaka. Ska bli så skönt att komma in till stan! Få ännu en dag att gå lite fortare och tänka mindre på negativa saker. Jag behöver sysselsätta mig nu!


Förlåt om jag tjatar men jag saknar Adam.


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0