What if I had never let you go last year?

Idag är det tisdag, andra dagen på lovet och ett strålande väder utanför fönstret. Vad gör jag då, jo jag ligger nerbäddad i min säng och har ingenting att göra. Ligger och kollar på avsnitt efter avsnitt på serier och äter mig fet. Har en apjobbig känsla i mitt hjärta och jag vet att jag borde göra någonting åt det och säga ifrån men istället tillåter jag mig att dras med.

well, vad händer på det här lovet? Känns meningslöst att ha lov när man inte gör någonting. Vilka possitva vibbar jag ger ifrån mig idag känner jag, bäst att jag kryper ner i sängen igen och drar ner rullgardinen och isolerar mig från omvärlden.
 



♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0