You know you look amazing right?

Åh nu är jag äntligen hemma från skolan. Tycker det är jättejobbigt att sluta 17.20, man har ju ingen tid hemma sen efter skolan. Dagen har flutit på bra och jag har fått lite gjort i skolan. Nu tänkte jag skriva ner lite idéer till mitt idrottsarbete, äta lite, kolla på roomservice som är hos EMD idag och sedan sova så tidigt som möjligt. Inatt ska jag gå upp 03.20 för att åka till Sickla med Emelie och Emily där vi ska inventera Stadium med Madde, Anna och Elin. Kan bli roligt men lite jobbigt också. Jag har aldrig inventerat så det lär ju gå lite knackigt i början.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni gö i sickla kl 4 på morgonen :O :D

2009-04-22 @ 21:39:49
Postat av: tessan

vi ska vara där 5.30 men bejvöer lite tid för att hitta och vi ska inventera stadium som jag skrev (:

2009-04-22 @ 21:52:50
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

inventera är inte svårt, du räknar och prickar av...

årstaberg - sickla: tvärbanan!

2009-04-22 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0