Tisdag

Hallå där!


Idag har jag varit i skolan och gjort ett nationellt prov i engelska. Det gick inte direkt bra om jag ska vara ärlig. Vi skulle skriva en essä, och eftersom jag är kass på engelska och ämnet inte gav mig några idéer för fem öre så gick det inte så bra. Slutade skolan strax efter nio och drog ner till centrum där alla affärer var stängda så jag åt en frukost på jobbet med Emily och Emelie. Emelie lämnade dock oss efter fem minuter. Sen blev det en runda i centrum men Emily i någon timme och sedan hem till henne där hennes mamma och Lillebror gjorde oss sällskap. Jag köpte en tunika från Lindex, solbrillor från Lindex, sminkborttagning och kajal från Kicks och en present till mammsen som fyller år när vi är på Mallorca. Nu har jag precis läst ut min engelskabok och skrivit en logg och tagit bort alla bilder i mitt idrottsarbete eftersom mitt arbete var 8 sidor och det skulle vara 1-2. Så nu har jag ett med 4 sidor utan bilder och ett på 8 sidor med bilder. Får se vilket Robert väljer att ta. Personligen tycker jag det var mycket bättre med bilder så man förstår vilka gymövningar jag har valt att träna. Men men.


Idag är det jag som står för matlagningen här i huset så det blir schnitzel med pommes och bea-sås. Hoppas det går hem så man får lite pluspoäng!





♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0