söndag

Gårdagen var en bra lördag. Jag jobbade till en början med Jennifer och Lotta och det gick strålande. Sedan släpade jag min cykel till Emily för att fixa iordning mig och föra lite. Sen var det dags att fira Angelica som fyllde 18 samma dag som mig. Det bjöds på god mat och jag hade supertrevligt. Blev en sväng till Rundberg och sedan vidare till tg. Skäms över att säga det men jag var så sjukt taggad så jag var bara tvungen. Nästa helg ska jag låsa in mig och bara jobba! Utzade även lite med tg-pappan med fru och andra sköna lirare. Blev en sen kväll och en skön natt. Idag mår man ju som man förtjänar och det är fan inte bra. Nu ska man kasta bort ännu en solig dag och jag borde gå ut och fota men jag orkar inte.

♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0