Ny vecka, nya tag!

Hallå där alla mina söta läsare. Ni har blivit ett antal trogna läsare nu. Kul att se att statistiken går åt rätt håll!

Idag har jag varit i skolan som vanligt på måndagar, jävla härlig start på en ny vecka(?). På ekonomin började vi med bokföring på datorn vilket var lite krångligt men ganska så rolig faktiskt. Efter skolan tvingade jag mig själv till att gå ut att fotografera. Har struntat totalt i mina fotolektioner och mina fotoarbeten väldigt länge nu så jag var bara tvungen att ta mig i kragen och göra mitt samvete rent. Hade ingen motivation vilket ledde till pissdåliga bilder men jag får helt enkelt ge mig ut igen. Nu har jag precis skrivit min logg till engelskan om boken Love actually som är grym! Strax ska jag börja nenovera min snuskiga naglar och ta det lite lugnt.


Morgondagen ser ut som följande: Skola 9.40 - 11.25, Lunch, Städa en lägenhet, Sjukhuset och ta spruta och sedan försöka börja lite på mitt idrottsarbete. Någon skön idrottsmänniska som vill hjälpa mig och ge mig tips så hör av er.


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0